Az informatikai játékok nem csak tanulhatóvá, de élvezhetővé is teszik az informatikát, amelyekkel az SZIN helyszínén is találkozhatnak a fesztiválozók. A rendezvény teljes ideje alatt várják azokat a fiatalokat, akik érdeklődnek az informatika, és az informatikai továbbtanulás iránt, az egyetemi hallgatókat, és mindazokat, akik IT szakon képzelik el a jövőjüket. Az érdeklődők megismerkedhetnek a 3D nyomtatással, a VR technológiával és is bepillantást nyerhetnek a programozásba is, illetve izgalmas kvíz nyereményjátékkal letesztelhetik a tudásukat, amelyet a projekt standjánál ajándékokkal jutalmaznak. Ha felkeltették az érdeklődésedet az egyetemi informatikai képzések és pályaválasztás előtt állsz, akkor látogass el a, illetve a weboldalakra és tudj meg többet ezekről a képzésekről! Jöhet még több film, sorozat, könyv, képregény? Katt ide!
Solymár Károly Balázs helyettes államtitkár kiemelte: "A 62, 5 millió forint értékű támogatás több mint 1100 vendégoktatási alkalom megszervezésének költségeit fedezi. A hallgatók körében népszerűek az előadássorozatok, a tavalyi kurzusoknál jellemző volt a túljelentkezés, így várhatóan ebben a tanévben is keresettek lesznek az IKT szakemberek által megtartott órák. A program az Innovációs és Technológiai Minisztérium egyik legfontosabb küldetésének megfelelően újabb területen közelíti egymáshoz az egyetemeket és a gazdasági élet szereplőit. "
Ilyen a felsőfokú kooperatív képzés, ahol a gyakorlati időszakot - ami két fél év - éles körülmények közt, egy cégnél tölti a hallgató. Ezzel a lehetőséggel a felsőoktatási tanulmányok során a hallgató elérheti, hogy az iskolapadból kikerülve egy jól fizető, stabil munkája legyen. A projekt standjánál lehetőség nyílik megismerni a képzés hátterét, és az érdeklődőket olyan hasznos tanácsokkal látják el, ami után felkészülten kezdhetik meg a leendő tanulmányaikat. Digitális élményközpontok A projekt kiemelt figyelmet fordít a felnövekvő generáció digitális készségeinek fejlesztésére, az informatikai továbbtanulás népszerűsítésére. Felismerve azt, hogy a foglalkozásokat már egészen kis korban érdemes elkezdeni, a projekt 3 digitális élményközpontot hozott létre, ahol az általános- és középiskolás diákok - tanáraikkal, és akár szüleikkel - interaktív foglalkozások keretében ismerhetik meg a virtuális valóságot. A három Digitális Élményközpont - az EDU&FUN Budapest, a DigITér Debrecen és a Mobility-Győr -, ahol az érdeklődők elmélyülhetnek a robotika és a robotprogramozásban, játszhatnak a legújabb humanoid robotokkal, valamint az okoseszközök segítségével közelebb kerülhetnek a digitalizáció világához.
Akinek nem volt még alkalma idén ellátogatni egy...
A Programozd a jövőd! projekt keretén belül megvalósuló vendégoktatói előadások célja, hogy a leghaladóbb IT-technológiákat az e módszerekben jártas, sikeres cégek mutassák be az egyetemeken. Az "oktatói pool" keretein belül gyakorló IT szakemberek az ország 22 egyetemén tartanak vendégoktatást, így a diákok valós üzleti és iparági példákon keresztül szerezhetnek alapvető ismereteket. A diákokat mindez a további szakmai célok megfogalmazásában is segíti, az előadó cégek képviselői pedig akár saját leendő kollégáikkal vagy megrendelőikkel is megismerkedhetnek a projekt keretein belül. Ha pályaválasztás előtt állsz és érdeklődésedet felkeltették az informatikai egyetemi szakok, akkor látogass el a, illetve a weboldalakra és tudj meg többet ezekről a képzésekről! (x) OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! MatthewLD 22/04/04 10:00 Mélyen a zsebünkbe viszont nyúlnunk, ha magunkének akarjuk az eszközt. MatthewLD 22/04/01 10:30 Pontos specifikációkat nem kaptunk, de így is sokat tudhattunk meg.